istanbulda yaşayan arkadaşlara...
Moderatörler: barışhayranı, Mod
istanbulda yaşayan arkadaşlara...
ben iki haftada bir ziyaret ediorum mezarlığı ... barış babanın yanında olmak çok ii gelio bana ... bazen arkadaşlarımıda götürüorum... ölüm devriyesinde yogun bı kalabalıkla gidildiğini duydum ... ama ben sehirdışında olmadıııgım için katılamadım ... su aralar istanbulda havalar çok iii bir hafta sonu mezara topluca gitmeye nedersiniz? istiyorum ki sdc ölüm devriyesinde kalabalık olmasın ...


