ESKİ TÜRKÜLERİN GÜNÜMÜZ YORUMLARI

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

ESKİ TÜRKÜLERİN GÜNÜMÜZ YORUMLARI

Mesajgönderen jonturk_emre » Çrş May 23, 2007 16:01 pm

türkülerimizi son zamanlarda yeni yeni versiyonları ile duyuyoruz.murat kekilli olsun destan olsun haluk levent olsun.içlerinden gerçekten çok güzel yorumlar var...

murat kekilli'nin yeşil başlı gövel ördek yorumu gerçekten güzel olmuş

bu konuda fikirlerimizi ve dinlediğimiz parçalarla ilgili duygularımızı paylaşalım

Kullanıcı avatarı
kulahmet
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 865
Kayıt: Prş Tem 29, 2004 21:17 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen kulahmet » Çrş May 23, 2007 16:31 pm

e tabi bunu başlatan barış manço gibi insanlardı zamanında...yeni sanatçılarda çok iyi yapıyorlar...
murat kekillinin şimdiye kadarki en güzel türkü yorumu oldu bence yeşil başlı gövel ördek...zaten ahir zaman albümünde murat kekillinin yorumu eskiye göre çok farklı...ders almış herhalde...

BM

Mesajgönderen BM » Çrş May 23, 2007 17:38 pm

Barış Manço bu işi ilk olarak başlatan kişidir. İlk aranje türküler ise Barış Manço tarafından 1963 yılında Twist-pop tarzında aranje edilen türküler Kızılcıklar Oldu mu? ve Urfa'nın Etrafı Dumanlı Dağlar'dır.

Kullanıcı avatarı
EDDA_esra
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 927
Kayıt: Pzr Ara 03, 2006 13:39 pm
Konum: MANÇO DİYARINDAN

Mesajgönderen EDDA_esra » Pzt Haz 04, 2007 19:49 pm

EWET GERÇEKTEN BARIŞ MANÇO BUNU İLK GERÇEKLEŞTİREN, ÖVGÜYÜ HAKEDEN MÜZİSYENDİR(TÜRKÜLERİMİZİ BİRKEZ DAHA SEVDİRMEYİ BAŞARMIŞTIR)..HALUK LEVENT 'İN ÇEMBERİMDE GÜL OYA 'YI GÜZEL YORUMLADIĞINI BURADA BELİRMEK İSTERİM..SEVGİ VE BARIŞLA

Kullanıcı avatarı
rapin_kizi__
Rekortmen Üye
Rekortmen Üye
Mesajlar: 2100
Kayıt: Pzr Oca 07, 2007 23:44 pm
Konum: kendi ütopyasından..
İletişim:

Mesajgönderen rapin_kizi__ » Pzt Haz 18, 2007 02:31 am

güzel yorumlu olanlar var tanıkıde ama ağrı dağı eteğinde şarkısını senenın basında arkadasım tarafından dınledım ve bzm şarkımız oldu sonra remix yapılınca değiştirmek zorunda kaldık :hayallah:

Kullanıcı avatarı
EDDA_esra
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 927
Kayıt: Pzr Ara 03, 2006 13:39 pm
Konum: MANÇO DİYARINDAN

Mesajgönderen EDDA_esra » Cmt Tem 07, 2007 18:44 pm

MURAT KEKİLLİ - "KÖPRÜDEN GEÇTİ GELİN" YORUMUNU DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM BEN ÇOOOK BAŞARILI BULDUM...YÜREĞİNE SAĞLIK KEKİLLİ :alkis:
BİZ NASIL UNUTURUZ SENİ " CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA"

BM

Mesajgönderen BM » Cmt Tem 07, 2007 19:23 pm

Cem Karaca'dan Suya Giden Allı Gelin'i dinleyin. O da çok şahane.

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Pzr Tem 08, 2007 21:33 pm

türküleri kıraç ta çok güzel okur son albümü hariç tüm albümlerinde bi türkü mutlaka olur aynı zamanda ayna grubuda türküleri her albümüne koyar hatta türküler albümü vardır sıkılmadan dinlerim....
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
kulahmet
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 865
Kayıt: Prş Tem 29, 2004 21:17 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen kulahmet » Pzt Tem 09, 2007 16:38 pm

en güzel örneği disco manço'dan "katip arzuhalim" değil midir?