türkülerimizi son zamanlarda yeni yeni versiyonları ile duyuyoruz.murat kekilli olsun destan olsun haluk levent olsun.içlerinden gerçekten çok güzel yorumlar var...
murat kekilli'nin yeşil başlı gövel ördek yorumu gerçekten güzel olmuş
bu konuda fikirlerimizi ve dinlediğimiz parçalarla ilgili duygularımızı paylaşalım
ESKİ TÜRKÜLERİN GÜNÜMÜZ YORUMLARI
Moderatörler: barışhayranı, Mod
- jonturk_emre
- İHRAÇ EDİLMİŞTİR
- Mesajlar: 1467
- Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
- Konum: İstanbul
-
BM
- rapin_kizi__
- Rekortmen Üye

- Mesajlar: 2100
- Kayıt: Pzr Oca 07, 2007 23:44 pm
- Konum: kendi ütopyasından..
- İletişim:

