ANLIYORSUN DEĞİL Mİ Yİ TEOMAN HİÇ SÖYLEYEMEMİŞ
Moderatörler: barışhayranı, Mod
-
samet ahmet
ANLIYORSUN DEĞİL Mİ Yİ TEOMAN HİÇ SÖYLEYEMEMİŞ
TEOMAN SÖYLEMEYE ÇALIŞMIŞ ANLIYORSUN DEĞİL Mİ Yİ AMA HİÇ DE OLMAMIŞ.KENDİ TARZINA GÖRE SÖYLEMİŞ.ŞARKININ KARİZMASINI BOZMUŞ YA.SÖYLEMESE DAHA İYİ OLUR DU...
- barışmançocu
- Üst Düzey Üye

- Mesajlar: 127
- Kayıt: Cum Haz 17, 2005 15:57 pm
- Konum: istanbul
- All Soul's Night
- Rekortmen Üye

- Mesajlar: 1774
- Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:42 am
- All Soul's Night
- Rekortmen Üye

- Mesajlar: 1774
- Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:42 am
adam bir şarkı söylemiş
bu kin bu nefret duygusuyla siz nasıl bir barış manço sevenisiniz şaşırıyorum sizin barış manço sevgi dediğiniz şey ne, bir insan böylemi sevilir bir barış manço seven böyle bencilce davranmamalı burası insanları rencide etme köşesine dönmüş yani kendinizi kim zannediyorsunuzda yada bilgisayar başına geçip orturduğunuz yerden bu tarz yazılar yazmaya nasıl cesaret ediyoorsunuz biraz kendinize gelin artık adam altı üstü bir şarkı söylemiş neredeyse dövüceksiniz ee bu kadarda kaba olunmaz ki
ayrıca teoman da hiç sevmem para verseler dinlemem ama bu ona kin duymam için bir sebeb teşkil etmez ayrıca barış manço şarkısı söyleyip manço ailesinede katkıda bulunmuştur biraz daha sakin yaklaşın olaylara
yorumlar oldukça çocukça olmuş biraz dikkat
ayrıca teoman da hiç sevmem para verseler dinlemem ama bu ona kin duymam için bir sebeb teşkil etmez ayrıca barış manço şarkısı söyleyip manço ailesinede katkıda bulunmuştur biraz daha sakin yaklaşın olaylara
yorumlar oldukça çocukça olmuş biraz dikkat
Re: adam bir şarkı söylemiş
sinann yazdı:bu kin bu nefret duygusuyla siz nasıl bir barış manço sevenisiniz şaşırıyorum sizin barış manço sevgi dediğiniz şey ne, bir insan böylemi sevilir bir barış manço seven böyle bencilce davranmamalı burası insanları rencide etme köşesine dönmüş yani kendinizi kim zannediyorsunuzda yada bilgisayar başına geçip orturduğunuz yerden bu tarz yazılar yazmaya nasıl cesaret ediyoorsunuz biraz kendinize gelin artık adam altı üstü bir şarkı söylemiş neredeyse dövüceksiniz ee bu kadarda kaba olunmaz ki
ayrıca teoman da hiç sevmem para verseler dinlemem ama bu ona kin duymam için bir sebeb teşkil etmez ayrıca barış manço şarkısı söyleyip manço ailesinede katkıda bulunmuştur biraz daha sakin yaklaşın olaylara
yorumlar oldukça çocukça olmuş biraz dikkat
Adresim: Kadıköy Bahariye cad. Manolya sok. Moda / işte adresim bu, eğer kim olduğumu çok merak ediyorsan buyur gel, kendime gelmek gibi bir niyetim yok çünkü kendimdeyim, oturduğum yerden yazıyorum itirazın var sanırım, Mod arkadaşlar konuyu lüfen kapatmayınız. Bırakın tartışmamızı yapalım.İçkici ne yaptığı belli olmayan, cinsellik adına kardeşiniz kız arkadaşlarıyla çıkan, kendine saygısı olmayan bir insan nasıl Barış Manço' nun şarkılarını söyleyebiliyor. Ve sen nasıl bir barış seversinde bize burda siz kimsiniz ki deme cesaretinde bulunuyorsun ?
Sana kelimelerle anlatamadığımız bazı şeyleri iki resimle vermek istiyorum. Sence bu iki resim arasındaki farklar nelerdir _?
İŞTE SAVUNDUĞUN TEOMAN

İŞTE BARIŞ MANÇO

Açıklamaya gerek yok sanırım...
Bu arada şunuda bir okumanı öneririm.
Forum Kuralları Madde:9
9. Üyelerin gözünü yoracak, kamaştıracak ve rahatsız edecek şekilde gereksiz yere büyük puntolarla, renkli harflerle yazı yazıldığı takdirde, önce uyarı yapılacak, uyulmaması halinde kullanıcının elinden bu hak alınacaktır. Lütfen büyük ve renkli puntoları, yalnızca gerekli ve vurgulamak istediğiniz yerlerde kullanınız. Mesajlarınızın tamamını büyük puntolarla yazmayınız.
- black_metallist
- Profesyonel

- Mesajlar: 619
- Kayıt: Pzt Eyl 19, 2005 14:42 pm
doğrusunu söylemek gerekirse , bende açıkça söyliyimki BEĞENMEDİM...bi şarkıyı yeniden yorumlarken özünden fazla uzaklaştırmadan yorumlamalı...aksi taktirde bütün güzelliğini kaybeder...bide teonun kötü sesi eklenince tam bi facia olmuş bence 
Yüzyıllar geçti üstünden,
Bilmiyorum sorma neden,
Her zaman hiç değişmeyen,
gene sen,gene sen ,gene sen...
Bilmiyorum sorma neden,
Her zaman hiç değişmeyen,
gene sen,gene sen ,gene sen...
- All Soul's Night
- Rekortmen Üye

- Mesajlar: 1774
- Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:42 am
- nehir taşçı
- Demirbaş Üye

- Mesajlar: 1883
- Kayıt: Prş Tem 14, 2005 15:18 pm
- zamlatemha
- Yeni Üye

- Mesajlar: 13
- Kayıt: Pzr Ara 04, 2005 23:40 pm
abiicim söölemesin
Barışmanconun müziğini cemkaracanın müzüiğini erkin korayın müziğini
Sanatçı olan sanatçının müziğini o ndan başkası söölemesin yaaa lütfen ama yazık barış abinin emeğine yorulmasına yazık nebiliyim onun şarkıları başkasının agzına yakışmıyo sadece kendisi söylese noolurki
Sanatçı olan sanatçının müziğini o ndan başkası söölemesin yaaa lütfen ama yazık barış abinin emeğine yorulmasına yazık nebiliyim onun şarkıları başkasının agzına yakışmıyo sadece kendisi söylese noolurki
-
yusuf süer
- Yeni Üye

- Mesajlar: 1
- Kayıt: Pzr Oca 01, 2006 14:59 pm
- Konum: tekirdağ
merhaba öncelikle söylemek gerekirki barışmançonun yerini kimse alamaz tabi fakat birilerinin çıkıp mançoya ait eserlerini seslendirmesi bizim için bir gurur kaynağı olması gerekmektedir. bu ona olan sevgimizi dile getirmektedir bir yerde. güzel söylemiş yada kötü söylemiş inanın bunun hiç bir önemi yok. bizim amacımız mançoyu saygıyla anmak değil mi e daha ne. ayrıca kaldı ki her sanatçının kendine göre bir yorumu var. bu yorumu onları rencide edecek şekilde konuşmanın hiç bir anlamı yok bence.barış mançonun eserlerini seslendirenleri ayakta alkışlarım ben.kötü söylemiş yada iyi söylemiş bunun hiç bir önemi yok. hem onların tarzını seven var. sizin sevdiğiniz tarzlara biz bir şey söylüyormuyuz.[/code]
yusuf yaşar ilhan
- black_metallist
- Profesyonel

- Mesajlar: 619
- Kayıt: Pzt Eyl 19, 2005 14:42 pm




