ANLIYORSUN DEĞİL Mİ Yİ TEOMAN HİÇ SÖYLEYEMEMİŞ

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

TEOMAN ANLIYORSUN DEĞİL MİYİ GÜZEL SÖYLÜYOR MU

FENA DEĞİL
4
11%
İYİ SÖYLÜYO
9
24%
SÖYLEMESİN YA
25
66%
 
Toplam oy: 38

samet ahmet

ANLIYORSUN DEĞİL Mİ Yİ TEOMAN HİÇ SÖYLEYEMEMİŞ

Mesajgönderen samet ahmet » Prş Haz 30, 2005 23:10 pm

TEOMAN SÖYLEMEYE ÇALIŞMIŞ ANLIYORSUN DEĞİL Mİ Yİ AMA HİÇ DE OLMAMIŞ.KENDİ TARZINA GÖRE SÖYLEMİŞ.ŞARKININ KARİZMASINI BOZMUŞ YA.SÖYLEMESE DAHA İYİ OLUR DU...

Kullanıcı avatarı
harlemci
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 938
Kayıt: Pzr Tem 18, 2004 22:05 pm

Mesajgönderen harlemci » Cum Tem 01, 2005 13:17 pm

Berbat ötesi sesiyle iğrenç bir şekilde şarkı söylüyor. Hangi şarkıyı güzel söylüyor ki bu şarkıyı güzel söylesin...

Kullanıcı avatarı
cesec
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 9
Kayıt: Cmt May 14, 2005 11:55 am
Konum: Ankara
İletişim:

Mesajgönderen cesec » Cum Tem 01, 2005 13:28 pm

teoman gibi basit ve seviyesiz insanların Barış abimizin şarkılarını ağzına alması bile yüzümü kızartıyor.
Nefsine hakim olursan kurulursun tahtına.

Kullanıcı avatarı
barışmançocu
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 127
Kayıt: Cum Haz 17, 2005 15:57 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen barışmançocu » Cum Tem 01, 2005 20:44 pm

bencede söyliyememiş
sen öyle deve kuşu gibi şaşkın şaşkın bakınırsan bir gün duyarsın elbet dıral dedenin düdüğünü
Resim

Kullanıcı avatarı
All Soul's Night
Rekortmen Üye
Rekortmen Üye
Mesajlar: 1774
Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:42 am

Mesajgönderen All Soul's Night » Sal Tem 05, 2005 01:00 am

Doğmanoğul şarkıyı batırmış.. :)

Kullanıcı avatarı
avara
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 320
Kayıt: Sal Oca 11, 2005 21:17 pm
Konum: |ZiNDåN Ş£HiR|
İletişim:

Mesajgönderen avara » Sal Tem 05, 2005 03:01 am

İşte bir parça nasıl katledilir biz de böylece öğrenmiş olduk...
Ama yanlış yerde deneme yaptı Teoman kardeş, çünkü söyldiği parça BARIŞ MANÇO'nundu !!! :cinnet: :kizgin:
Leyleğin Ömrü İki Laklak, Değerler Oldu Tepetaklak!

Resim

Kullanıcı avatarı
sarıkulak
Forum Duayeni
Forum Duayeni
Mesajlar: 183
Kayıt: Çrş Oca 21, 2004 21:27 pm
Konum: konya

Mesajgönderen sarıkulak » Sal Tem 05, 2005 10:12 am

Teoman yada diğerleri hiç farketmiyor Barış Abi'nin şarkılarını kim söylerse söylesin berbat duruma getiriyor.Tabi bu benim fikrim.
SENSİZ OLMAZ

Kullanıcı avatarı
All Soul's Night
Rekortmen Üye
Rekortmen Üye
Mesajlar: 1774
Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:42 am

Mesajgönderen All Soul's Night » Sal Tem 05, 2005 14:48 pm

sarıkulak yazdı:Teoman yada diğerleri hiç farketmiyor Barış Abi'nin şarkılarını kim söylerse söylesin berbat duruma getiriyor.Tabi bu benim fikrim.


+1905

:alkis:

Kullanıcı avatarı
avara
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 320
Kayıt: Sal Oca 11, 2005 21:17 pm
Konum: |ZiNDåN Ş£HiR|
İletişim:

Mesajgönderen avara » Pzt Tem 11, 2005 05:51 am

Amaç Barışseverleri sömürmekten başka bişey değil !!!
Leyleğin Ömrü İki Laklak, Değerler Oldu Tepetaklak!



Resim

Kullanıcı avatarı
sinann
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 109
Kayıt: Cmt Kas 27, 2004 18:36 pm
Konum: ahiretten

adam bir şarkı söylemiş

Mesajgönderen sinann » Pzr Tem 24, 2005 15:09 pm

bu kin bu nefret duygusuyla siz nasıl bir barış manço sevenisiniz şaşırıyorum sizin barış manço sevgi dediğiniz şey ne, bir insan böylemi sevilir bir barış manço seven böyle bencilce davranmamalı burası insanları rencide etme köşesine dönmüş yani kendinizi kim zannediyorsunuzda yada bilgisayar başına geçip orturduğunuz yerden bu tarz yazılar yazmaya nasıl cesaret ediyoorsunuz biraz kendinize gelin artık adam altı üstü bir şarkı söylemiş neredeyse dövüceksiniz ee bu kadarda kaba olunmaz ki
ayrıca teoman da hiç sevmem para verseler dinlemem ama bu ona kin duymam için bir sebeb teşkil etmez ayrıca barış manço şarkısı söyleyip manço ailesinede katkıda bulunmuştur biraz daha sakin yaklaşın olaylara
yorumlar oldukça çocukça olmuş biraz dikkat

Kullanıcı avatarı
harlemci
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 938
Kayıt: Pzr Tem 18, 2004 22:05 pm

Re: adam bir şarkı söylemiş

Mesajgönderen harlemci » Pzr Tem 24, 2005 15:38 pm

sinann yazdı:bu kin bu nefret duygusuyla siz nasıl bir barış manço sevenisiniz şaşırıyorum sizin barış manço sevgi dediğiniz şey ne, bir insan böylemi sevilir bir barış manço seven böyle bencilce davranmamalı burası insanları rencide etme köşesine dönmüş yani kendinizi kim zannediyorsunuzda yada bilgisayar başına geçip orturduğunuz yerden bu tarz yazılar yazmaya nasıl cesaret ediyoorsunuz biraz kendinize gelin artık adam altı üstü bir şarkı söylemiş neredeyse dövüceksiniz ee bu kadarda kaba olunmaz ki
ayrıca teoman da hiç sevmem para verseler dinlemem ama bu ona kin duymam için bir sebeb teşkil etmez ayrıca barış manço şarkısı söyleyip manço ailesinede katkıda bulunmuştur biraz daha sakin yaklaşın olaylara
yorumlar oldukça çocukça olmuş biraz dikkat


Adresim: Kadıköy Bahariye cad. Manolya sok. Moda / işte adresim bu, eğer kim olduğumu çok merak ediyorsan buyur gel, kendime gelmek gibi bir niyetim yok çünkü kendimdeyim, oturduğum yerden yazıyorum itirazın var sanırım, Mod arkadaşlar konuyu lüfen kapatmayınız. Bırakın tartışmamızı yapalım.İçkici ne yaptığı belli olmayan, cinsellik adına kardeşiniz kız arkadaşlarıyla çıkan, kendine saygısı olmayan bir insan nasıl Barış Manço' nun şarkılarını söyleyebiliyor. Ve sen nasıl bir barış seversinde bize burda siz kimsiniz ki deme cesaretinde bulunuyorsun ?

Sana kelimelerle anlatamadığımız bazı şeyleri iki resimle vermek istiyorum. Sence bu iki resim arasındaki farklar nelerdir _?



İŞTE SAVUNDUĞUN TEOMAN
Resim



İŞTE BARIŞ MANÇO


Resim

Açıklamaya gerek yok sanırım...

Bu arada şunuda bir okumanı öneririm.

Forum Kuralları Madde:9

9. Üyelerin gözünü yoracak, kamaştıracak ve rahatsız edecek şekilde gereksiz yere büyük puntolarla, renkli harflerle yazı yazıldığı takdirde, önce uyarı yapılacak, uyulmaması halinde kullanıcının elinden bu hak alınacaktır. Lütfen büyük ve renkli puntoları, yalnızca gerekli ve vurgulamak istediğiniz yerlerde kullanınız. Mesajlarınızın tamamını büyük puntolarla yazmayınız.

samet ahmet

Mesajgönderen samet ahmet » Cum Tem 29, 2005 18:23 pm

:alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:

Kullanıcı avatarı
black_metallist
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 619
Kayıt: Pzt Eyl 19, 2005 14:42 pm

Mesajgönderen black_metallist » Pzt Eki 24, 2005 03:18 am

ömer kardeş hala aynı adrestemisin??

bakarsın bir sabah ansızın gelebilirim 8)
Temizlik Tamamlandı Sayılır. Son Rütüşleri çekiyorum...

BM

Mesajgönderen BM » Pzt Eki 24, 2005 14:40 pm



İŞTE BARIŞ MANÇO


Resim

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Çrş Kas 16, 2005 19:06 pm

BARIŞ ABİMİZİN ŞARKILARINI SESLENDİRDİĞİ ZAMAN GERÇEKTEN GÜZEL SÖYLEYENLER VAR FAKAT TEOMAN ARKADAŞIMIZ ANLIYORSUN DEĞİLMİYİ HAKKIYLA OKUYAMIYO...BU TABİKİ BENİM YORUMUM

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Çrş Kas 16, 2005 19:08 pm

NİLÜFERİN SESLENDİRDİĞİ GÜLPEMBE BANA GÖRE GÜZEL OLMUŞ :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:

Kullanıcı avatarı
memet59
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3306
Kayıt: Cmt Nis 09, 2005 13:52 pm

Mesajgönderen memet59 » Cum Ara 02, 2005 18:07 pm

kimse BARIŞ MANÇO yerini alamaz...

Kullanıcı avatarı
nafiş
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 13
Kayıt: Prş Kas 24, 2005 18:51 pm
Konum: GEBZE

Mesajgönderen nafiş » Cum Ara 02, 2005 18:23 pm

doğrusunu söylemek gerekirse , bende açıkça söyliyimki BEĞENMEDİM...bi şarkıyı yeniden yorumlarken özünden fazla uzaklaştırmadan yorumlamalı...aksi taktirde bütün güzelliğini kaybeder...bide teonun kötü sesi eklenince tam bi facia olmuş bence :(
Yüzyıllar geçti üstünden,
Bilmiyorum sorma neden,
Her zaman hiç değişmeyen,
gene sen,gene sen ,gene sen...

Kullanıcı avatarı
mavibeyaz
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 19
Kayıt: Pzt Tem 18, 2005 23:10 pm

Mesajgönderen mavibeyaz » Çrş Ara 14, 2005 17:44 pm

Teoman şarkının içine etmiş aferdersiniz.

Kullanıcı avatarı
memet59
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3306
Kayıt: Cmt Nis 09, 2005 13:52 pm

Mesajgönderen memet59 » Çrş Ara 14, 2005 18:11 pm

kimse ^barış manço^ dan iyi söyleyemez...


Resim


SANA KATILIYORUM ARKADAŞIM ŞARKININ İÇİNE ETmiş...

Kullanıcı avatarı
All Soul's Night
Rekortmen Üye
Rekortmen Üye
Mesajlar: 1774
Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:42 am

Mesajgönderen All Soul's Night » Cum Ara 16, 2005 01:56 am

memet59 yazdı:kimse ^barış manço^ dan iyi söyleyemez...


Resim


Only Baris Manco...

Kullanıcı avatarı
nehir taşçı
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1883
Kayıt: Prş Tem 14, 2005 15:18 pm

Mesajgönderen nehir taşçı » Cum Ara 16, 2005 18:34 pm

ONLY YOU...

Resim
O'nu anlayabilmek, dünyaya O'nun gözüyle bakabilmektir...

Kullanıcı avatarı
zamlatemha
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzr Ara 04, 2005 23:40 pm

abiicim söölemesin

Mesajgönderen zamlatemha » Pzr Oca 01, 2006 00:23 am

Barışmanconun müziğini cemkaracanın müzüiğini erkin korayın müziğini
Sanatçı olan sanatçının müziğini o ndan başkası söölemesin yaaa lütfen ama yazık barış abinin emeğine yorulmasına yazık nebiliyim onun şarkıları başkasının agzına yakışmıyo sadece kendisi söylese noolurki

yusuf süer
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: Pzr Oca 01, 2006 14:59 pm
Konum: tekirdağ

Mesajgönderen yusuf süer » Pzr Oca 01, 2006 15:15 pm

merhaba öncelikle söylemek gerekirki barışmançonun yerini kimse alamaz tabi fakat birilerinin çıkıp mançoya ait eserlerini seslendirmesi bizim için bir gurur kaynağı olması gerekmektedir. bu ona olan sevgimizi dile getirmektedir bir yerde. güzel söylemiş yada kötü söylemiş inanın bunun hiç bir önemi yok. bizim amacımız mançoyu saygıyla anmak değil mi e daha ne. ayrıca kaldı ki her sanatçının kendine göre bir yorumu var. bu yorumu onları rencide edecek şekilde konuşmanın hiç bir anlamı yok bence.barış mançonun eserlerini seslendirenleri ayakta alkışlarım ben.kötü söylemiş yada iyi söylemiş bunun hiç bir önemi yok. hem onların tarzını seven var. sizin sevdiğiniz tarzlara biz bir şey söylüyormuyuz.[/code]
yusuf yaşar ilhan

Kullanıcı avatarı
black_metallist
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 619
Kayıt: Pzt Eyl 19, 2005 14:42 pm

Mesajgönderen black_metallist » Pzr Oca 01, 2006 23:22 pm

doru söylüyosun kardeş
Temizlik Tamamlandı Sayılır. Son Rütüşleri çekiyorum...