istanbulda yaşayan arkadaşlara...

Tüm BarışSeverler'in kişisel tartışmalara girmeden, kurallara uymak kaydı ile yalnızca Barış Abi'miz hakkında görüşlerini ortaya koyabileceği ve değerlendirmelerini yapabileceği forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
ırmak
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 26
Kayıt: Prş Nis 20, 2006 16:55 pm
Konum: istanbul

istanbulda yaşayan arkadaşlara...

Mesajgönderen ırmak » Pzt Nis 23, 2007 15:34 pm

ben iki haftada bir ziyaret ediorum mezarlığı ... barış babanın yanında olmak çok ii gelio bana ... bazen arkadaşlarımıda götürüorum... ölüm devriyesinde yogun bı kalabalıkla gidildiğini duydum ... ama ben sehirdışında olmadıııgım için katılamadım ... su aralar istanbulda havalar çok iii bir hafta sonu mezara topluca gitmeye nedersiniz? istiyorum ki sdc ölüm devriyesinde kalabalık olmasın ...

Kullanıcı avatarı
34BM777
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 824
Kayıt: Pzr Nis 15, 2007 01:45 am
Konum: istanbul
İletişim:

Mesajgönderen 34BM777 » Pzt Nis 23, 2007 17:58 pm

ben GELİRİM TARIH E GÜN BELİRLEYİN :alkis: :alkis:

Kullanıcı avatarı
batubey
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 289
Kayıt: Pzt Haz 26, 2006 17:42 pm

Mesajgönderen batubey » Sal Nis 24, 2007 00:19 am

bende çok gitmek istiyorum ama yolu bilmiyorum işte giden olsa kadıköyden bende kesin gidicem ama bi kısmet olmadı

Kullanıcı avatarı
ırmak
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 26
Kayıt: Prş Nis 20, 2006 16:55 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen ırmak » Sal Nis 24, 2007 18:09 pm

arkadaşım demeye calıştıgım sey bu eger herkesde isterse kadıkoyden bulusulup gidilir...
ama talep çıkmazsa gercekten gitmek isteyen arkadasları seve seve götürürüm mezara ...
barış babayı unutmamak için herşei yapmalııız o bizi çok sevmişti bizde onu ve sevmeee devem edelim

Kullanıcı avatarı
harlemci
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 938
Kayıt: Pzr Tem 18, 2004 22:05 pm

Mesajgönderen harlemci » Sal Nis 24, 2007 18:38 pm

Bende kadıköylüyüm 1 gün ayarlayın sizi götüreyim yada siz beni götürün ;)

Selim-B.A
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 367
Kayıt: Pzt Kas 13, 2006 21:54 pm

Mesajgönderen Selim-B.A » Sal Şub 08, 2011 17:02 pm

Kismet olmadi insallah bir gun ziyaret edecem.
Ilk gidenler Allah bilir ne duygular karsisina cikmistir.