KIRAÇ:BENİM YOLUM...

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

KIRAÇ:BENİM YOLUM...

Mesajgönderen satellite » Pzr May 20, 2007 17:14 pm

Evet barış sever arkadaşlar beklenen oldu ve kıraç ın son albümü "BENİM YOLUM" geçen cuma kıraç severler ile buluştu albümü aldım gercekten değer kıraç a yakışan bi albüm olmuş şarkı isimleri aşağıda şimdiden iyi dinlemeler :alkis:

1 Sana Mecburum - 03:53
2 Yikik - 05:03
3 Utangaз - 05:11
4 Bu Aksam Sarhosum - 03:29
5 Ya Seninle Ya Sensiz - 03:39
6 Ister Sev Ister Sevme - 04:15
7 Zarife - 04:35
8 Hayalimdeki Resim - 04:44
9 Benim Yolum - 05:20
10 Dayan - 05:23
11 Yoruldum - 06:08
12 Seyrime Gel - 04:04
13 Arabesk Gunler - 04:30.... :arrow:
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
turkerr
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 652
Kayıt: Prş Tem 13, 2006 16:01 pm
Konum: ANKARA

Mesajgönderen turkerr » Pzr May 20, 2007 23:12 pm

kesinlikle alınacak albüm kıraç bizim son temsilcilerimizden bana göre :alkis: hayırlı olsun
KAYGISIZDA OLSA TÜRKER DERTLİDİR

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Pzt May 21, 2007 03:19 am

HAYIRLI UĞURLU OLSUN....
BİR GÜN GELECEK DÖNENCE BİLİYORUM...

Kullanıcı avatarı
EDDA_esra
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 927
Kayıt: Pzr Ara 03, 2006 13:39 pm
Konum: MANÇO DİYARINDAN

Mesajgönderen EDDA_esra » Sal May 22, 2007 17:20 pm

bilgilendirme için teşekkürler..KIRAÇ BENİM SEVDİĞİM VE TAKDİR ETTİĞİM BİR SANATÇIDIR.ALBÜM SATIŞLARINDA BAŞARILAR DİLİYORUM..sevgi ve barışla...
BİZ NASIL UNUTURUZ SENİ " CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA"

aytac
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 562
Kayıt: Pzr Kas 27, 2005 01:29 am

Mesajgönderen aytac » Prş May 24, 2007 10:18 am

Albümü dinledim ama koyu bir kıraçsever olmama rağmen pek beğenmedim açıkcası.Sanki çabucak çıkarılmış bir albüm gibi geldi.Ya da çıkarılması için çıkarılmış...

Kullanıcı avatarı
mgogebakan
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 108
Kayıt: Prş Ağu 31, 2006 19:15 pm
Konum: İstaNbul

Mesajgönderen mgogebakan » Prş May 24, 2007 22:59 pm

Bende kıracı severim ama bu albümünü bende beğenmedim...
Barış Manço

Kullanıcı avatarı
hatice zuhal pala
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 415
Kayıt: Pzr Haz 10, 2007 14:41 pm

Re: KIRAÇ:BENİM YOLUM...

Mesajgönderen hatice zuhal pala » Cum Haz 22, 2007 03:42 am

satellite yazdı:Evet barış sever arkadaşlar beklenen oldu ve kıraç ın son albümü "BENİM YOLUM" geçen cuma kıraç severler ile buluştu albümü aldım gercekten değer kıraç a yakışan bi albüm olmuş şarkı isimleri aşağıda şimdiden iyi dinlemeler :alkis:

1 Sana Mecburum - 03:53
2 Yikik - 05:03
3 Utangaз - 05:11
4 Bu Aksam Sarhosum - 03:29
5 Ya Seninle Ya Sensiz - 03:39
6 Ister Sev Ister Sevme - 04:15
7 Zarife - 04:35
8 Hayalimdeki Resim - 04:44
9 Benim Yolum - 05:20
10 Dayan - 05:23
11 Yoruldum - 06:08
12 Seyrime Gel - 04:04
13 Arabesk Gunler - 04:30.... :arrow:


bende hepsini çok beğendim.. :alkis: :alkis: