BERTUG CEMiL

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

BERTUG CEMiL

Mesajgönderen satellite » Çrş Oca 10, 2007 19:02 pm

Bertuğ Cemil
TMC Film Müzik - 2006



Yıllardır müziğin içinde gitarıyla varolan Bertuğ Cemil, şimdi yaptığı besteleri, yazdığı sözleri kendi albümüyle müzik severlerin beğenisine sunuyor…

Onbir şarkının yeraldığı albümde on şarkının söz ve bestesi Bertuğ Cemil’e,
“Dua” adlı şarkının söz ve bestesi ise Çetin Zor’a ait…Albümün müzik direktörlüğünü Cengiz Köroğlu ile birlikte yaptı. Albümde yer alan şarkılarını yıllar önce besteledi…

1991 yılındaki ilk bestesi “Kaygı”, 2000 yılındaki bestesi “Gel Bana” , 1994 deki “Biçare” şarkısı, 1998 yılındaki “Ben Hiç Sevemem”, 1996-“Aheste”, 1993 deki “Bırakmam Peşini”, 1997 “Son Kez”, 1996 “Bana Sen Gelmelisin”, “Yağmur” 1995 de bestenledi. Ve 2006 da yine sözlerini yazıp bestelediği “Soran Kalmadı” şarkısıyla dünyamızın gerçeklerini anlattı.

Albümün kapak fotoğraflarını Cemil Ağacıkoğlu çekti.

İlk çıkış şarkısı “Ben Hiç Sevemem”in klibi, Emre Can’ın yönetmenliğinde, eski Galata köprüsünde gerçekleşti….

1. Kaygı
2. Gel Bana
3. Dua
4. Biçare
5. Ben Hiç Sevemem
6. Aheste
7. Bırakmam Peşini
8. Son Kez
9. Bana Sen Gelmelisin
10. Yağmur
11. Soran Kalmadı
NOT:YAZI ALINTIDIR YORUMA AÇIK Bi TOPiCTir :P

http://www.bertugcemil.com/ fazla bilgi için ;)
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
turkerr
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 652
Kayıt: Prş Tem 13, 2006 16:01 pm
Konum: ANKARA

Mesajgönderen turkerr » Çrş Oca 10, 2007 23:50 pm

arama sorma buna hiç gelemem beni sevmeyen kadını ben hiç sevemem ne güzel sözler bunlar bence cok güzel çıkış yaptı inşallah devamı gelir :)
KAYGISIZDA OLSA TÜRKER DERTLİDİR

Kullanıcı avatarı
dexar
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 313
Kayıt: Çrş Şub 01, 2006 09:58 am
Konum: Bu Dünya Bizim Memleket

Mesajgönderen dexar » Pzr Şub 04, 2007 22:00 pm

Nacizane fikirlerim şöyledir ki Bertuğ Cemil bana göre 2. Barış Mançodur. Müzikalitesi yüksek ve adam gibi adamdır. Çıkış parçasını dinledikten sonra araştırdım. Albümünü satın aldım ve bir konserine gittim. Tanışma fırsatı buldum. Çok canayakın birisi. Barış Mançodan sonra kişiliğine ve müziğine hayran kaldığım 2. sanatçıdır. Albümündeki bütün parçalar güzeldir.

İlk klibi ben hiç sevemem parçasından sonra yeni klibini kaygı parçasına çekti.
http://www.youtube.com/watch?v=R-Y9NB7TtT4 Buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.


Onun hakkında merak ettikleriniz varsa aşağıdaki linke bakın derim.
fan.bertugcemil.biz

Kullanıcı avatarı
hzllll
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 342
Kayıt: Cum Şub 17, 2006 16:38 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen hzllll » Pzr Şub 18, 2007 21:22 pm

kaygı parçası çok güzel bide yavuz çetin anısına onun şarkısını söylemesi ve gerçekten güzel söylemesi çok güzel

Kullanıcı avatarı
turkerr
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 652
Kayıt: Prş Tem 13, 2006 16:01 pm
Konum: ANKARA

Mesajgönderen turkerr » Çrş Mar 14, 2007 00:59 am

kaygıda cok güzelmiş en kısa zamanda albümü alırım
KAYGISIZDA OLSA TÜRKER DERTLİDİR

Kullanıcı avatarı
rock114
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1453
Kayıt: Cmt Oca 14, 2006 23:26 pm
Konum: İstanbul..
İletişim:

Mesajgönderen rock114 » Çrş Mar 14, 2007 02:35 am

Kaygı adlı şarkının video klibini izledim bugün.. fena sayılmazdı.. diğer şarkılarını dinlemedim henüz ama kaygı kadar iyi ise Bertuğ Cemil gelecek vaadediyor diyebilirim..
Para pula ihtişama aldanıp kanma dostum
İçi boş insanların bu dünyada yeri yok!..


Kullanıcı avatarı
vesile_87
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1022
Kayıt: Sal Şub 01, 2005 14:08 pm
Konum: Denizli

Mesajgönderen vesile_87 » Prş Mar 15, 2007 15:02 pm

Kaygı'yı 1 aydır sürekli dinliyorum şu aralar en çok hoşuma giden şarkı.
Dünyadan bir YILDIZ geçti: BARIŞ MANÇO

aytac
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 562
Kayıt: Pzr Kas 27, 2005 01:29 am

Mesajgönderen aytac » Prş Mar 15, 2007 15:05 pm

valla ekranlarda gözükmüyo pek son aylarda ama neyse...

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Cmt Mar 31, 2007 17:51 pm

dün akşam kral tv de ahmet koç un programı sağanak ta bertuğ cemil vardı canlı söylediği albümündeki parcaları süper yorumladı muhteşem solo gitar showlar yaptı izeyen varmı arkadaşlar... ben çok beğendim şahsen...
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
vesile_87
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1022
Kayıt: Sal Şub 01, 2005 14:08 pm
Konum: Denizli

Mesajgönderen vesile_87 » Cmt Mar 31, 2007 17:55 pm

Görsem izlerdim denk gelmedim.
Dünyadan bir YILDIZ geçti: BARIŞ MANÇO

Kullanıcı avatarı
Zafer Uyanık
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 904
Kayıt: Pzt May 30, 2005 21:53 pm
Konum: İzmir

Mesajgönderen Zafer Uyanık » Cmt Mar 31, 2007 20:28 pm

bertuğ cemil'in şarkılarını bende beğeniyorum!
YAŞAM DENEN UYKUDAN,UYANMASINI BİLEN YAR OLA!!!

COBAN YILDIZI

Mesajgönderen COBAN YILDIZI » Pzr Nis 01, 2007 19:37 pm

satellite arkadasim tesekkurler. Ben her ne kadar Bertug Cemil i daha once duymamis olsamda yorumlardan sonra youtube den bir goz attim. Gercektende hosuma gitti Kaygi adli sarkisi..

Kullanıcı avatarı
vesile_87
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1022
Kayıt: Sal Şub 01, 2005 14:08 pm
Konum: Denizli

Mesajgönderen vesile_87 » Pzt Nis 02, 2007 23:52 pm

Ben de Bertuğ Cemil'i duymamıştım daha önce bu başlığı okuyunca tanıdım ilk olarak. Gerçi sadece kaygı şarkısını biliyorum diğer şarkılarını dinlemedim henüz.
Dünyadan bir YILDIZ geçti: BARIŞ MANÇO

Kullanıcı avatarı
rapin_kizi__
Rekortmen Üye
Rekortmen Üye
Mesajlar: 2100
Kayıt: Pzr Oca 07, 2007 23:44 pm
Konum: kendi ütopyasından..
İletişim:

Mesajgönderen rapin_kizi__ » Sal Nis 03, 2007 10:20 am

hzllll yazdı:kaygı parçası çok güzel bide yavuz çetin anısına onun şarkısını söylemesi ve gerçekten güzel söylemesi çok güzel

canım sende varsa bana atsana ben daha once hıc dınlemedım sanırsam :oops:

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Cum Nis 13, 2007 17:19 pm

son zamanlarda güsel şarkı çıkmıyor diyordum ama bertuğ cemil beni yanılttı..''ben hiç sevemem'' sarkısı gecekten cok güsel.kaygıyıda yeni dinliorum

Kullanıcı avatarı
elanur
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 352
Kayıt: Cum Şub 24, 2006 17:22 pm

Mesajgönderen elanur » Çrş Nis 25, 2007 15:53 pm

satellite yazdı:dün akşam kral tv de ahmet koç un programı sağanak ta bertuğ cemil vardı canlı söylediği albümündeki parcaları süper yorumladı muhteşem solo gitar showlar yaptı izeyen varmı arkadaşlar... ben çok beğendim şahsen...


bende izlemiştm,canlı performansı süperdi ya..çok begenmiştm..

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Prş May 03, 2007 18:22 pm

COBAN YILDIZI yazdı:satellite arkadasim tesekkurler. Ben her ne kadar Bertug Cemil i daha once duymamis olsamda yorumlardan sonra youtube den bir goz attim. Gercektende hosuma gitti Kaygi adli sarkisi..

ne demek arkadaşım bu zamanda böyle kaliteli müzik dinlemek çok zorlaştı o yüzden böyle sanatçıları paylaşmak şart oldu hele seningibi arkadaşlara uzakta yaşayanlar için ;)
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Prş May 03, 2007 18:24 pm

buarada bertuğ cemil sevenlere müjde
BEN HİÇ SEVEMEM
KAYGI klibinden sonra 3.klip belli oldu
yağmur iyi seyirler şimdiden :alkis:
Gamzedeyim deva bulmam...

COBAN YILDIZI

Mesajgönderen COBAN YILDIZI » Pzr May 06, 2007 00:35 am

Sagol satellite :) Zaman zaman yeni cikanlardan sevdiklerin olursa buraya eklersin...Her zaman takip edemiyorum yeni cikanlari..

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Pzr May 06, 2007 16:03 pm

COBAN YILDIZI yazdı:Sagol satellite :) Zaman zaman yeni cikanlardan sevdiklerin olursa buraya eklersin...Her zaman takip edemiyorum yeni cikanlari..

nedemek sen iste yeterki kardeşim...
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
EDDA_esra
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 927
Kayıt: Pzr Ara 03, 2006 13:39 pm
Konum: MANÇO DİYARINDAN

Mesajgönderen EDDA_esra » Prş May 17, 2007 16:39 pm

satellite yazdı:buarada bertuğ cemil sevenlere müjde
BEN HİÇ SEVEMEM
KAYGI klibinden sonra 3.klip belli oldu
yağmur iyi seyirler şimdiden :alkis:


ewet izleme fırsatı buldum..SIKICI OLMAYAN ZEVK ALDIĞIM BİR PARÇA...TABİ Kİ BARIŞ ABİMİZİ DİNLERKEN ALDIĞIM ZEVKİ ALAMASAMDA, YENİLERDEN İYİ BİR SANATÇI DİYE DÜŞÜNÜYORUM BENDE..
sevgi ve barışla
BİZ NASIL UNUTURUZ SENİ " CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA"

Kullanıcı avatarı
dexar
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 313
Kayıt: Çrş Şub 01, 2006 09:58 am
Konum: Bu Dünya Bizim Memleket

Mesajgönderen dexar » Cum Haz 15, 2007 22:01 pm

Bertuğ Cemil Studio Live Performansı
Barış Manço - Ne ola yar ola [COVER]

http://www.youtube.com/watch?v=MstYjOEZUxo

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Cmt Haz 16, 2007 16:26 pm

süper bi paylaşım dexar çok teşekkürler :alkis:
Gamzedeyim deva bulmam...

COBAN YILDIZI

Mesajgönderen COBAN YILDIZI » Pzr Haz 17, 2007 06:20 am

dexar yazdı:Bertuğ Cemil Studio Live Performansı
Barış Manço - Ne ola yar ola [COVER]

http://www.youtube.com/watch?v=MstYjOEZUxo


Tesekkurler..Guzel yorumlamis Bertug Cemil :)

Kullanıcı avatarı
vesile_87
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1022
Kayıt: Sal Şub 01, 2005 14:08 pm
Konum: Denizli

Mesajgönderen vesile_87 » Pzr Haz 17, 2007 16:55 pm

Bence de güzel yorumlamış.
Dünyadan bir YILDIZ geçti: BARIŞ MANÇO