ESKİ PLAK KAPAKLARI

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
lokmanço
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 452
Kayıt: Pzr Haz 18, 2006 19:55 pm
Konum: internet cafe'den

ESKİ PLAK KAPAKLARI

Mesajgönderen lokmanço » Prş Ağu 09, 2007 18:40 pm

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Prş Ağu 09, 2007 18:55 pm

sempatik solist.... :P :P :P :P :P
BİR GÜN GELECEK DÖNENCE BİLİYORUM...

Kullanıcı avatarı
memet59
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3306
Kayıt: Cmt Nis 09, 2005 13:52 pm

Mesajgönderen memet59 » Prş Ağu 09, 2007 21:55 pm

çok güzel resimler teşekkürler :alkis: :alkis: :alkis:

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Prş Ağu 09, 2007 21:59 pm

pabucumun sempatistiği

:geberdim: :geberdim:

:P :P :P :P
Emre başkaya

Kullanıcı avatarı
Ali Kaan
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 396
Kayıt: Cum Haz 29, 2007 20:08 pm
Konum: BURSA

Mesajgönderen Ali Kaan » Prş Ağu 09, 2007 22:12 pm

ümit besen çok komik yangın söndürücülü fotoğrafta :geberdim: :geberdim:

Kullanıcı avatarı
fairground
Forum Duayeni
Forum Duayeni
Mesajlar: 571
Kayıt: Pzr Oca 04, 2004 00:58 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen fairground » Cum Ağu 10, 2007 00:55 am

avareyim süpermiş yaw :)
Tanrı Türkiye'yi, yönetenlerinden korusun!

BM

Mesajgönderen BM » Cum Ağu 10, 2007 02:18 am

+18. (KAYMAK TABAKTA GÖZEL YATAKTA)

Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Cum Ağu 10, 2007 02:24 am

Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
hatice zuhal pala
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 415
Kayıt: Pzr Haz 10, 2007 14:41 pm

Mesajgönderen hatice zuhal pala » Cum Ağu 10, 2007 13:18 pm

:geberdim: :geberdim: :geberdim: :geberdim: :geberdim:

Kullanıcı avatarı
lokmanço
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 452
Kayıt: Pzr Haz 18, 2006 19:55 pm
Konum: internet cafe'den

Mesajgönderen lokmanço » Cum Ağu 10, 2007 14:23 pm

:hayallah: BUNLARDA NE YAW BENİMKİLERDEN DAHA KOMİK.MUHAHAHAHAHHA :D

Kullanıcı avatarı
Zafer Uyanık
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 904
Kayıt: Pzt May 30, 2005 21:53 pm
Konum: İzmir

Mesajgönderen Zafer Uyanık » Cum Ağu 10, 2007 18:48 pm

Hehehe... Ülkemin güzel insanları.... :)
YAŞAM DENEN UYKUDAN,UYANMASINI BİLEN YAR OLA!!!

Kullanıcı avatarı
turkerr
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 652
Kayıt: Prş Tem 13, 2006 16:01 pm
Konum: ANKARA

Mesajgönderen turkerr » Cum Ağu 10, 2007 19:05 pm

süper resimler..ama o resulun kaset kapağı bomba :geberdim: sen albüm yap para harca ama çocuğu kapak resmi için berbere götürme olacak iş değil :geberdim:
KAYGISIZDA OLSA TÜRKER DERTLİDİR

BM

Mesajgönderen BM » Cmt Ağu 11, 2007 00:15 am

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

devamı gelecek...

Kullanıcı avatarı
hatice zuhal pala
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 415
Kayıt: Pzr Haz 10, 2007 14:41 pm

Mesajgönderen hatice zuhal pala » Cmt Ağu 11, 2007 13:16 pm

vaaaaaaaaaaaaaaayyy bunlarda çok komiksss :geberdim: :geberdim:

Kullanıcı avatarı
fairground
Forum Duayeni
Forum Duayeni
Mesajlar: 571
Kayıt: Pzr Oca 04, 2004 00:58 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen fairground » Cmt Ağu 11, 2007 15:02 pm

nerden bulduz bunları yaw hepsi bomba :)
Tanrı Türkiye'yi, yönetenlerinden korusun!

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Prş Ağu 30, 2007 22:58 pm

baska yokmu ya eklemeye devam
Emre başkaya