aykut kuşkaya

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
kulahmet
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 865
Kayıt: Prş Tem 29, 2004 21:17 pm
Konum: istanbul

aykut kuşkaya

Mesajgönderen kulahmet » Cmt Tem 08, 2006 20:07 pm

aykut kuşkaya benim çok beğendiğim biri şarkılarını da kendisini de severim..ne olur anla,şimdi gidiyorsun şarkıları mükemmel ve hepsinden önemlisi o da bizim gibi bir barış manço hayranı belki aramızdadır bile...konserlerinde dağlar dağları gayet güzel söyler yol verin ağalar beyleri de..bir zamanlar radyo programını hep barış mançodan bir şarkı çalarak kapatırdı ve ona gecikmiş bir teşekkür borçluyuz...
HAYIRLI İŞLER
:alkis: :alkis: :alkis:

Kullanıcı avatarı
kulahmet
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 865
Kayıt: Prş Tem 29, 2004 21:17 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen kulahmet » Pzr Tem 09, 2006 18:17 pm

Aykut KUŞKAYA kimleri dinler?

Böyle standartlar almam. Aykut KUŞKAYA sevdiğini dinler. Ama sevdiğim şeyler o anki ruh halime, yaşadıklarıma göre de değişebilir. Neyi seviyorsam, onu dinlemek isterim. Müzik frekans işidir. Yani benim yaşadığıma, ruh halime, frekansıma ne uygunsa onu dinlerim. Mesela İbrahim TATLISES' i dinlemem ama, kısa bir dönem iyi dinledim, tabi çok seçerek. Ya da Aykut KUŞKAYA, Fikret KIZILOK' u çok sever ve dinler. Ama bir dönem hiç dinlemedi, çok ağır geldi. Ama Aykut KUŞKAYA her zaman Barış MANÇO dinler. Her şeyi yapmış çünkü. Hangi ruh halinde olursan ol, hepsine bir müzik yapmış, hiç birini kaçırmamış. Ama böyle isimler çok az, sürekli dinlediğim sanatçılar çok az.

bir röportajdan....

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Sal May 01, 2007 16:35 pm

NE OLUR ANLA ŞARKISINI BENDE DİNLEDİM GERCEKTEN HARİKA Bİ ŞARKI

Kullanıcı avatarı
kulahmet
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 865
Kayıt: Prş Tem 29, 2004 21:17 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen kulahmet » Sal May 01, 2007 16:43 pm

http://www.youtube.com/watch?v=jWq6dnaZCns

bir radyocu olarak da barış abiye vefa göstermiştir kendisi...ondan başka kimsenin radyoda "lucky road"u çaldığını duymadım..her akşam programını barış mançoyla bitirirdi...

Kullanıcı avatarı
avara
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 320
Kayıt: Sal Oca 11, 2005 21:17 pm
Konum: |ZiNDåN Ş£HiR|
İletişim:

Mesajgönderen avara » Pzr Tem 29, 2007 13:19 pm

Aykut abi işinde samimi ve başarılı bi müzisyendir. Ancak özel yaşantısındaki sorunları müziğine de yansımıştır. Yine de severim her haliyle. İlahi de okusa dinlerim şarkı söylese de. Allah yolunu açık etsin...
Leyleğin Ömrü İki Laklak, Değerler Oldu Tepetaklak!

Resim

Kullanıcı avatarı
turkerr
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 652
Kayıt: Prş Tem 13, 2006 16:01 pm
Konum: ANKARA

Mesajgönderen turkerr » Cmt Ağu 25, 2007 01:55 am

güzel müzik yapıyor beğeniyorum ama barış manco hayranı olduğunu bilmiyordum tesekkürler paylasım için :alkis:
KAYGISIZDA OLSA TÜRKER DERTLİDİR