Kendi Sarkilarim

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Sercan21
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: Cmt Oca 14, 2006 16:39 pm
İletişim:

Kendi Sarkilarim

Mesajgönderen Sercan21 » Cmt Oca 14, 2006 16:44 pm

Selam benim adim Sercan, almanyada yasiyorum, ve kendi cabamla birkac sarkialr yaptim
Eger dinlemeyi istersniz, sitemden indirebilirsiniz
Ve yorumlarinizi bekliyorum
cok tesekkürler

www.sercan-music.de.vu


Sercan

Kullanıcı avatarı
memet59
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3306
Kayıt: Cmt Nis 09, 2005 13:52 pm

Mesajgönderen memet59 » Cmt Oca 14, 2006 18:59 pm

şarkılar iyi istede güzel olmuş...şimdi bir şarkı indiriyorum...

Sercan21
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: Cmt Oca 14, 2006 16:39 pm
İletişim:

Mesajgönderen Sercan21 » Pzt Oca 16, 2006 23:25 pm

herhalde bana kimse yazmayacak fikrini :(((

okadar kötümü :(((((

Kullanıcı avatarı
bigbossman
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 193
Kayıt: Cum Nis 21, 2006 10:31 am
Konum: hong konk

Mesajgönderen bigbossman » Pzt May 15, 2006 13:38 pm

YOK BE KARDEŞİM GÜZELDE BU ARALAR NEDENSE KATILIN AZALDI.DEVAM...
:alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
çok uzaktayım...ama kalbim sizinle....

Kullanıcı avatarı
Bal_Böceği
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 481
Kayıt: Cmt Mar 11, 2006 09:45 am

Mesajgönderen Bal_Böceği » Çrş May 17, 2006 14:00 pm

Sercan21 yazdı:herhalde bana kimse yazmayacak fikrini :(((

okadar kötümü :(((((



yoo bence gayet hoş bi site tebrik ederim

Kullanıcı avatarı
emre yilmaz
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 538
Kayıt: Çrş Haz 08, 2005 22:30 pm
Konum: Erzurum
İletişim:

Mesajgönderen emre yilmaz » Çrş May 17, 2006 18:49 pm

ya şimdi kardeş ben bu tip müziklerden anlamam benim tek dinlediğim anadolu rock şimdi yorum yapsam olmaz. ama siten güzel

karagöz
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Nis 13, 2006 16:51 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen karagöz » Cmt May 20, 2006 21:32 pm

kardeş güzel söylemişsin. yüreğine sağlık. siteminde haklı olabilirsin.ama o kadar çok konu varki. bir de pek çok arkdaşım bilgisayar başında geçirecek vakti kısıtlı olunca buraya kusura bakma ama anca sıra geilyor. kusura bakma.

tekrar tebrik ediyorum

:alkis: :alkis:

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Pzr May 21, 2006 15:07 pm

tebrikler kardeş....
BİR GÜN GELECEK DÖNENCE BİLİYORUM...

sercan55
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Mesajlar: 98
Kayıt: Prş Mar 09, 2006 14:36 pm
Konum: samsun

Mesajgönderen sercan55 » Prş Haz 29, 2006 17:57 pm

EH arkadaş idare eder ama daha güzel olabilir umarım seni ileride zirvede görürüz başarılar
güneş elbet birgün doğacak