Selam benim adim Sercan, almanyada yasiyorum, ve kendi cabamla birkac sarkialr yaptim
Eger dinlemeyi istersniz, sitemden indirebilirsiniz
Ve yorumlarinizi bekliyorum
cok tesekkürler
www.sercan-music.de.vu
Sercan
Kendi Sarkilarim
Moderatörler: barışhayranı, Mod
- bigbossman
- Üst Düzey Üye

- Mesajlar: 193
- Kayıt: Cum Nis 21, 2006 10:31 am
- Konum: hong konk
- Bal_Böceği
- Profesyonel

- Mesajlar: 481
- Kayıt: Cmt Mar 11, 2006 09:45 am
- emre yilmaz
- Demirbaş Üye

- Mesajlar: 538
- Kayıt: Çrş Haz 08, 2005 22:30 pm
- Konum: Erzurum
- İletişim:

