varsa böyle bir şey

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
sinann
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 109
Kayıt: Cmt Kas 27, 2004 18:36 pm
Konum: ahiretten

varsa böyle bir şey

Mesajgönderen sinann » Pzt Kas 29, 2004 21:38 pm

Türkiye'de doğru düzgün müzik mi? varda tatışalım hadi canımbırakalım bu işleri artık gerçek sanatçı ve asıl müziğe ihtiyacımız var..

Kullanıcı avatarı
avara
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 320
Kayıt: Sal Oca 11, 2005 21:17 pm
Konum: |ZiNDåN Ş£HiR|
İletişim:

Mesajgönderen avara » Prş Şub 24, 2005 01:10 am

Madem ki kalitesizlikten yakınıyorsun çık o zaman meydanlara sen söyle !!! Yada ne yapalım onu söyle !!!...
Leyleğin Ömrü İki Laklak, Değerler Oldu Tepetaklak!

Resim

barışkolik
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 103
Kayıt: Sal Haz 14, 2005 14:52 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen barışkolik » Prş Haz 16, 2005 16:36 pm

SANA KATILIYORUM AVARA ZATEN B U ARALAR ÖNÜNE GELEN KASET ÇIKARIYOR
ÜYELİĞİ KABUL EDİLMEYEN YA DA İHRAÇ EDİLEN ÜYE

barışkolik
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 103
Kayıt: Sal Haz 14, 2005 14:52 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen barışkolik » Prş Haz 16, 2005 16:37 pm

BARIŞ MANÇO VAR İYİ SANATÇI ARMAK GÜNAHTIR
ÜYELİĞİ KABUL EDİLMEYEN YA DA İHRAÇ EDİLEN ÜYE

Kullanıcı avatarı
nehir taşçı
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1883
Kayıt: Prş Tem 14, 2005 15:18 pm

Mesajgönderen nehir taşçı » Pzt Eki 17, 2005 18:26 pm

BARIŞ MANÇO VARKEN KALİTELİ SANATÇI ARAMAK GÜNAHTIR...BU GERÇEKTEN ÇOK DOĞRU BİR SÖZ..BENİM SÖZÜM İSE BARIŞ MANÇOYA:ATATÜRK BİR,SEN İKİ..SENİ SEVİYORUZ...
O'nu anlayabilmek, dünyaya O'nun gözüyle bakabilmektir...