varsa böyle bir şey
Moderatörler: barışhayranı, Mod
varsa böyle bir şey
Türkiye'de doğru düzgün müzik mi? varda tatışalım hadi canımbırakalım bu işleri artık gerçek sanatçı ve asıl müziğe ihtiyacımız var..
-
barışkolik
- İHRAÇ EDİLMİŞTİR
- Mesajlar: 103
- Kayıt: Sal Haz 14, 2005 14:52 pm
- Konum: istanbul
-
barışkolik
- İHRAÇ EDİLMİŞTİR
- Mesajlar: 103
- Kayıt: Sal Haz 14, 2005 14:52 pm
- Konum: istanbul
- nehir taşçı
- Demirbaş Üye

- Mesajlar: 1883
- Kayıt: Prş Tem 14, 2005 15:18 pm

