.:BADEM:.

Türkiye'de yaşanan tüm müzik ve sanat olaylarını tartışabileceğiniz forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
Cengizhan
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 123
Kayıt: Sal Oca 31, 2006 18:23 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

.:BADEM:.

Mesajgönderen Cengizhan » Prş Haz 28, 2007 17:42 pm

Arkadaşlar Badem grubunu dinlediniz mi gerçekten çok hoşuma gidiyor Karacaoğlan'ın şiirlerine beste yapıyorlar.
Konserlerine gitmiştim ve Barış Abimizin de Zehra şarkısını seslendirmişlerdi


Buyrun dinleyin şarkılarını
http://www.badem.org/album/


:arrow: :arrow: :arrow:
En son Cengizhan tarafından Cmt Haz 30, 2007 17:03 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 4 kere düzenlendi.
Ayaz vur vuracaksan hiç utanmadan
Ey talih sende dön döneceksen
Çabuk son yetim yıldız dal derinlere
Kıyamet sende kop kopacaksan

Kullanıcı avatarı
34BM777
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 824
Kayıt: Pzr Nis 15, 2007 01:45 am
Konum: istanbul
İletişim:

Mesajgönderen 34BM777 » Prş Haz 28, 2007 23:18 pm

nerden ve ya nasıl ulaşa bilirim dinlemek içi :?:

Kullanıcı avatarı
baris_onsel
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1936
Kayıt: Cum Ara 23, 2005 14:36 pm
Konum: Adana

Mesajgönderen baris_onsel » Cum Haz 29, 2007 00:42 am

limewire'da yazarsan bulabilirsin şarkılarını :) ya da başka indirme programında

Kullanıcı avatarı
Cengizhan
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 123
Kayıt: Sal Oca 31, 2006 18:23 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesajgönderen Cengizhan » Cum Haz 29, 2007 02:43 am

34BM777 yazdı:nerden ve ya nasıl ulaşa bilirim dinlemek içi :?:


dostum albümlerini koydum şimdi :hayallah:
Ayaz vur vuracaksan hiç utanmadan

Ey talih sende dön döneceksen

Çabuk son yetim yıldız dal derinlere

Kıyamet sende kop kopacaksan

Kullanıcı avatarı
kulahmet
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 865
Kayıt: Prş Tem 29, 2004 21:17 pm
Konum: istanbul

Mesajgönderen kulahmet » Cum Haz 29, 2007 15:47 pm

gerçekten günümüzdeki en başarılı genç nesil rock grubu badem bence, bütün şarkılarını ezbere biliyorum...

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Cum Haz 29, 2007 18:55 pm

sen ağlama şarkısı ve ala gözlerini sevdiğim diber şarkısını dinledim.başarılı olmus

Kullanıcı avatarı
onxGS
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 396
Kayıt: Cmt Şub 14, 2004 20:14 pm

Mesajgönderen onxGS » Cum Haz 29, 2007 18:58 pm

şu full albüm linkini silersek çok iyi olacak...
Galatasaray,İstanbul

Kullanıcı avatarı
Cengizhan
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 123
Kayıt: Sal Oca 31, 2006 18:23 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesajgönderen Cengizhan » Cum Haz 29, 2007 19:10 pm

onxGS yazdı:şu full albüm linkini silersek çok iyi olacak...


Sebebi nedir ki :saskin:
Yanlış mıydı paylaşmam o zaman silerim
Ayaz vur vuracaksan hiç utanmadan

Ey talih sende dön döneceksen

Çabuk son yetim yıldız dal derinlere

Kıyamet sende kop kopacaksan

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Cmt Haz 30, 2007 12:40 pm

Cengizhan yazdı:
onxGS yazdı:şu full albüm linkini silersek çok iyi olacak...


Sebebi nedir ki :saskin:
Yanlış mıydı paylaşmam o zaman silerim

mp3 paylaşmak artık yasaklandı dostum sitemiz kapanabilir :oops:
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
Cengizhan
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 123
Kayıt: Sal Oca 31, 2006 18:23 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesajgönderen Cengizhan » Cmt Haz 30, 2007 17:00 pm

satellite yazdı:
Cengizhan yazdı:
onxGS yazdı:şu full albüm linkini silersek çok iyi olacak...


Sebebi nedir ki :saskin:
Yanlış mıydı paylaşmam o zaman silerim

mp3 paylaşmak artık yasaklandı dostum sitemiz kapanabilir :oops:


pekala o zaman :oops:
Ayaz vur vuracaksan hiç utanmadan

Ey talih sende dön döneceksen

Çabuk son yetim yıldız dal derinlere

Kıyamet sende kop kopacaksan

Kullanıcı avatarı
gurbetcimanço
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1020
Kayıt: Sal May 16, 2006 00:20 am
Konum: Dudullu :)

Mesajgönderen gurbetcimanço » Cmt Haz 30, 2007 23:14 pm

süper bi grup
Uzuuuun bi süre yokum.....
(2009 ÖSS ye kadar)

Kullanıcı avatarı
EDDA_esra
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 927
Kayıt: Pzr Ara 03, 2006 13:39 pm
Konum: MANÇO DİYARINDAN

Mesajgönderen EDDA_esra » Cum Tem 06, 2007 20:00 pm

ewet bu grubu bende çok seviyorum...her biri eğitimli insanlar...müzik tarzlarıda hoş yani...
BİZ NASIL UNUTURUZ SENİ " CAN BEDENDEN ÇIKMAYINCA"