Konserlerine gitmiştim ve Barış Abimizin de Zehra şarkısını seslendirmişlerdi
Buyrun dinleyin şarkılarını
http://www.badem.org/album/
Moderatörler: barışhayranı, Mod

satellite yazdı:Cengizhan yazdı:onxGS yazdı:şu full albüm linkini silersek çok iyi olacak...
Sebebi nedir ki![]()
Yanlış mıydı paylaşmam o zaman silerim
mp3 paylaşmak artık yasaklandı dostum sitemiz kapanabilir
