ORHAN AYHAN'LA SPOR PROGRAMINDA NİCK THE CHOPPER

Barış Manço ile ilgili medyada çıkan haberleri paylaşabileceğiniz, Barış Abi'mizin ve eserlerinin yeni nesile ne şekilde aktarıldığını tartışabileceğiniz medya forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

barışmançokolik
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 260
Kayıt: Pzr Haz 10, 2007 13:05 pm
Konum: bursa
İletişim:

ORHAN AYHAN'LA SPOR PROGRAMINDA NİCK THE CHOPPER

Mesajgönderen barışmançokolik » Çrş Haz 13, 2007 19:03 pm

sevgili barış manço dosları trt3 kanalında orhan ayhan ile spor diye bir program var şimdi bunun barış manço ile ne ilgisi var diye soracaksınız bu programın başlangç jeneriğinde barış abimizin nick the chopper şarkısı çalınıyor peki siz barış manço'nun şarkısının bir spor programının başlangıç jeneriğinde çalınması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kullanıcı avatarı
fairground
Forum Duayeni
Forum Duayeni
Mesajlar: 571
Kayıt: Pzr Oca 04, 2004 00:58 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen fairground » Çrş Haz 13, 2007 23:24 pm

bunu biliyordum ve çok memnunum..
Tanrı Türkiye'yi, yönetenlerinden korusun!

Kullanıcı avatarı
baris_onsel
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1936
Kayıt: Cum Ara 23, 2005 14:36 pm
Konum: Adana

Mesajgönderen baris_onsel » Çrş Haz 13, 2007 23:45 pm

en azından iyidir bence...spor programı birçok kesime hitap ediyor ama bu kesimin de mick the chopper'i farkedecek kesim olması tartışma konusudur :) .ama en azından iyi :)

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Prş Haz 14, 2007 15:47 pm

evet bende biliyordum kardeş.... :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
BİR GÜN GELECEK DÖNENCE BİLİYORUM...

Kullanıcı avatarı
fairground
Forum Duayeni
Forum Duayeni
Mesajlar: 571
Kayıt: Pzr Oca 04, 2004 00:58 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen fairground » Prş Haz 14, 2007 16:42 pm

btv kanalı jenerik müzikelrinde metallica ve rammstein çalıyor. bence çok da iyi oluyor.
Tanrı Türkiye'yi, yönetenlerinden korusun!

BM

Mesajgönderen BM » Prş Haz 14, 2007 18:31 pm

fairground yazdı:btv kanalı jenerik müzikelrinde metallica ve rammstein çalıyor. bence çok da iyi oluyor.


BTV diye bir kanal mı var?

Kullanıcı avatarı
hatice zuhal pala
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 415
Kayıt: Pzr Haz 10, 2007 14:41 pm

Mesajgönderen hatice zuhal pala » Prş Haz 14, 2007 19:32 pm

bubu bilmiyordum öncelikle teşekkür edrim.. bence her ne olursa olsun barış abiyi unutturmamaları unutanlarada hatırlatmaları güzel..ama tabi spor severler bunun ne kadar farkındalarrr birde o var..

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Cum Haz 15, 2007 19:24 pm

evet bende dinledim bence süper düşünülmüş :alkis:
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
34BM777
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 824
Kayıt: Pzr Nis 15, 2007 01:45 am
Konum: istanbul
İletişim:

Mesajgönderen 34BM777 » Sal Ağu 28, 2007 03:40 am

Güzel Bir Düşünce Bende denk geldim bi ara şarkıyı dinledim

Kullanıcı avatarı
Ali Kaan
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 396
Kayıt: Cum Haz 29, 2007 20:08 pm
Konum: BURSA

Mesajgönderen Ali Kaan » Sal Ağu 28, 2007 19:39 pm

destek veriyorum bi keresinde adını hatırlamadığım bir kanalda Mehmetçik diye bir program vardı ve fon müziği olarak da Dağlar Dağlar yer alıyordu çok duygulandım :gozyasi: