itiraf ediyorum

Barış Manço ile ilgili medyada çıkan haberleri paylaşabileceğiniz, Barış Abi'mizin ve eserlerinin yeni nesile ne şekilde aktarıldığını tartışabileceğiniz medya forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
lokmanço
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 452
Kayıt: Pzr Haz 18, 2006 19:55 pm
Konum: internet cafe'den

itiraf ediyorum

Mesajgönderen lokmanço » Pzr Ağu 27, 2006 23:00 pm

BARIŞ MANÇO'YA ÖZLEM...

İnternet ortamında itiraflar yayınlayan itiraf.com sitesindeki bir itiraf, oldukça dikkat çekiyor. İtirafda, Barış Manço'yla yaşanan bir anı dile getiriliyor.

İşte itiraf:
Tarih: 10 Ocak; İtiraf eden: barışkuşağı; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 24; İl: Afyon... 'Bir gün, İstanbul'da üniversitede okuyan bir arkadaşımı ziyarete gitmiştim. İkinci öğretimde okuduğu için akşam geç saatlerde dersten çıkıyordu. Üç kişi otostop çekmeye başladık. Bir araba durdu. Siyah camlı arabanın kapısını açtığımızda gözlerime inanamadım. Barış Manço! Evet, Barış Abimiz. 'Buyurun gençler, nereye gidecekseniz götüreyim' dedi. Barış Manço'nun hayranıyım. Tüm kasetlerini iki defa almıştım. Muhabbete başladık. 'Sizin karnınız açtır' dedi ve bizi çok hoş bir lokantaya götürdü. Beraber yemek yedik. Gideceğimiz yere kadar bizi bıraktı. Barış Abi seni çok özledim. Bunları yazarken de gözlerim dolu dolu oldu. Bu arada, Barış Manço'nun abisi Savaş Manço, Belçika'da bir sokağa sanatçının adını vermeye çalışıyor. Belediye Başkanı gelen mesajlara göre değerlendirme yapacakmış. e-maili: [email protected].'
http://72.14.221.104/search?q=cache:iMn ... =clnk&cd=1

Kullanıcı avatarı
memet59
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3306
Kayıt: Cmt Nis 09, 2005 13:52 pm

Mesajgönderen memet59 » Pzt Ağu 28, 2006 16:35 pm

yazı için teşekkürler bunu çok yerde okumuştum..

Kullanıcı avatarı
sameth
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 968
Kayıt: Çrş Tem 13, 2005 14:14 pm
Konum: gesi bağları KAYSERİ
İletişim:

Mesajgönderen sameth » Pzt Ağu 28, 2006 17:46 pm

çok teşekkurler kardeşim bayağı etkilendim

Kullanıcı avatarı
nrd
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 642
Kayıt: Cum May 05, 2006 15:06 pm
Konum: BİR BAHAR AKŞAMIndan

Mesajgönderen nrd » Prş Eyl 14, 2006 13:50 pm

ne güzel bense onun yüzüne hasret bu dünyadan göçüp gidicemmmm :gozyasi:İNAN MAHŞER GÜNÜDE BULUCAM SENİ!!!
Resim

Kullanıcı avatarı
efemanco
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 3776
Kayıt: Çrş Haz 29, 2005 17:43 pm
Konum: DÖNENCENİN DÖNECEĞİ YERDEN(TÜRKİYEDEN)

Mesajgönderen efemanco » Prş Eyl 14, 2006 16:08 pm

çok teşekkürler dostum...
BİR GÜN GELECEK DÖNENCE BİLİYORUM...

Kullanıcı avatarı
blunish
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 139
Kayıt: Cmt Nis 22, 2006 18:58 pm
Konum: sUsAm SoKaĞı'DaN
İletişim:

Mesajgönderen blunish » Prş Eyl 14, 2006 16:46 pm

vay be çok talihsizim benim onunla hayalerim dışında hiç hatıram yok..onlarında sadece bende anlamı var :gozyasi:
bir insan ancak adı unutulduğunda ÖLÜR!
http://www.youtube.com/watch?v=ZFHfgDA7 ... e=related&

Kullanıcı avatarı
blunish
Üst Düzey Üye
Üst Düzey Üye
Mesajlar: 139
Kayıt: Cmt Nis 22, 2006 18:58 pm
Konum: sUsAm SoKaĞı'DaN
İletişim:

Mesajgönderen blunish » Pzr Ağu 05, 2007 13:33 pm

itiraf ediyorum lale hanım ve oğulları ile ilgili bişey görünce sinirden herşeyi kırıp dökmek monitörü kırmak istiyorum.. :kizgin: :cinnet:
bir insan ancak adı unutulduğunda ÖLÜR!

http://www.youtube.com/watch?v=ZFHfgDA7 ... e=related&

Kullanıcı avatarı
baris_onsel
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 1936
Kayıt: Cum Ara 23, 2005 14:36 pm
Konum: Adana

Mesajgönderen baris_onsel » Pzr Ağu 05, 2007 14:23 pm

çok etklieyici gerçekten...düşünsene ona birkaç santim yakınsınız... :gozyasi:

Kullanıcı avatarı
satellite
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 354
Kayıt: Sal Oca 04, 2005 14:42 pm
Konum: fark yaparmı???

Mesajgönderen satellite » Pzr Ağu 05, 2007 17:07 pm

şanslı insan :hayallah: ne mutlu ona ki barış manço yu yakından görme fırsatı olmuş
Gamzedeyim deva bulmam...

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Cmt Ağu 11, 2007 18:02 pm

bende okumuştum bunu.çok güzel bi anı
Emre başkaya

Kullanıcı avatarı
Ali Kaan
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 396
Kayıt: Cum Haz 29, 2007 20:08 pm
Konum: BURSA

Mesajgönderen Ali Kaan » Cmt Ağu 11, 2007 18:52 pm

adamın da şansına bak yaa :hayallah: düşünsenize en çok sevdiğiniz bir isim Barış Manço,o kişyi alıyor,yemeğe sonra evine kadar bırakıyor.İşte yardımseverlik diye buna derim ben!!

Kullanıcı avatarı
yar_ola
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 225
Kayıt: Pzr Kas 05, 2006 01:34 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen yar_ola » Pzr Eyl 02, 2007 06:37 am

onu hepimiz çok çok özlüyoruz
ben bilirim