BARIŞ MANÇO'YA ÖZLEM...
İnternet ortamında itiraflar yayınlayan itiraf.com sitesindeki bir itiraf, oldukça dikkat çekiyor. İtirafda, Barış Manço'yla yaşanan bir anı dile getiriliyor.
İşte itiraf:
Tarih: 10 Ocak; İtiraf eden: barışkuşağı; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 24; İl: Afyon... 'Bir gün, İstanbul'da üniversitede okuyan bir arkadaşımı ziyarete gitmiştim. İkinci öğretimde okuduğu için akşam geç saatlerde dersten çıkıyordu. Üç kişi otostop çekmeye başladık. Bir araba durdu. Siyah camlı arabanın kapısını açtığımızda gözlerime inanamadım. Barış Manço! Evet, Barış Abimiz. 'Buyurun gençler, nereye gidecekseniz götüreyim' dedi. Barış Manço'nun hayranıyım. Tüm kasetlerini iki defa almıştım. Muhabbete başladık. 'Sizin karnınız açtır' dedi ve bizi çok hoş bir lokantaya götürdü. Beraber yemek yedik. Gideceğimiz yere kadar bizi bıraktı. Barış Abi seni çok özledim. Bunları yazarken de gözlerim dolu dolu oldu. Bu arada, Barış Manço'nun abisi Savaş Manço, Belçika'da bir sokağa sanatçının adını vermeye çalışıyor. Belediye Başkanı gelen mesajlara göre değerlendirme yapacakmış. e-maili: [email protected].'
http://72.14.221.104/search?q=cache:iMn ... =clnk&cd=1
itiraf ediyorum
Moderatörler: barışhayranı, Mod
- blunish
- Üst Düzey Üye

- Mesajlar: 139
- Kayıt: Cmt Nis 22, 2006 18:58 pm
- Konum: sUsAm SoKaĞı'DaN
- İletişim:
vay be çok talihsizim benim onunla hayalerim dışında hiç hatıram yok..onlarında sadece bende anlamı var 
bir insan ancak adı unutulduğunda ÖLÜR!
http://www.youtube.com/watch?v=ZFHfgDA7 ... e=related&
http://www.youtube.com/watch?v=ZFHfgDA7 ... e=related&
- baris_onsel
- Demirbaş Üye

- Mesajlar: 1936
- Kayıt: Cum Ara 23, 2005 14:36 pm
- Konum: Adana
- jonturk_emre
- İHRAÇ EDİLMİŞTİR
- Mesajlar: 1467
- Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
- Konum: İstanbul

