YARDIM! FORMAT

Seviyeyi düşürmemek ve bölünmelere yol açabilecek siyasi, dini, spor/futbol konularının konuşulmaması kaydıyla, her türlü konunun konuşulabileceği serbest forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

YARDIM! FORMAT

Mesajgönderen jonturk_emre » Cum Tem 27, 2007 02:37 am

Arkadaşlar bilgisayara format çekerken usbehci.sys diye bişey geliyor ve hata veriyor.ve daha sonra format tamamlanmıyor.
Ne yapmam gerekiyor bilen var mı :?: :?:

Kullanıcı avatarı
fLeiN
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 123
Kayıt: Pzt Oca 08, 2007 22:20 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesajgönderen fLeiN » Cmt Tem 28, 2007 22:27 pm

Format Atma şeklini anlatırsan sana daha çok yardımcı olabilirim.

Yaptığın adımları tek tek söyle ve hatayı nerede aldığını belirtirsen iyi olur ;)
Sürekli güncellenen klasör Arşivim şimdilik 20 GB http://rapidshare.com/users/R7QQGV

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Cmt Tem 28, 2007 23:41 pm

fLeiN yazdı:Format Atma şeklini anlatırsan sana daha çok yardımcı olabilirim.

Yaptığın adımları tek tek söyle ve hatayı nerede aldığını belirtirsen iyi olur ;)


sorunu hallettim sonunda 3 gündür uğraşıyordum.windows home edition'ı kurdum professional'de hata verio
Emre başkaya

Kullanıcı avatarı
jonturk_emre
İHRAÇ EDİLMİŞTİR
Mesajlar: 1467
Kayıt: Cum Mar 23, 2007 22:50 pm
Konum: İstanbul

Mesajgönderen jonturk_emre » Cmt Tem 28, 2007 23:42 pm

fLeiN yazdı:Format Atma şeklini anlatırsan sana daha çok yardımcı olabilirim.

Yaptığın adımları tek tek söyle ve hatayı nerede aldığını belirtirsen iyi olur ;)


teşekkür ederim ayrıca ilgin için
Emre başkaya