merhaba arkadaşlar... barış abinin müziğiğnin temelinde beatles unsuru büyük bir yer kaplar. ve ayrıca barış abi bir beatles tutkunuydu...yani barış abinin müziğini anlamak için beatlesi bilmek gerekiyor ama bizim toplumumuz malesef temelsiz popüler müzik dinleyicisine sahip.
herneyse ben bir beatles tutkunuyum eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız gelin bir araya gelelim. beatles ile bigilerimizi paylaşalım ne dersiniz...sonsuz sevgilerimle
Beatles tutkunlarına....
Moderatörler: barışhayranı, Mod
- fairground
- Forum Duayeni

- Mesajlar: 571
- Kayıt: Pzr Oca 04, 2004 00:58 am
- Konum: istanbul
Re: Beatles tutkunlarına....
ilker yazdı:merhaba arkadaşlar... barış abinin müziğiğnin temelinde beatles unsuru büyük bir yer kaplar. ve ayrıca barış abi bir beatles tutkunuydu...yani barış abinin müziğini anlamak için beatlesi bilmek gerekiyor ama bizim toplumumuz malesef temelsiz popüler müzik dinleyicisine sahip.
herneyse ben bir beatles tutkunuyum eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız gelin bir araya gelelim. beatles ile bigilerimizi paylaşalım ne dersiniz...sonsuz sevgilerimle
dostum kusura bakma ama saçmalamışsın.
Tanrı Türkiye'yi, yönetenlerinden korusun!
yanıt..
sevgili arkadaşım ben sıkı bir beatles dinleyicisiyim. asıl amacım beatles tutkunu arkadaşlarla bir araya gelip beatles ve barış abi hakkında fikirlerimizi beyan edip elimizdeki dökümanları ve bilgilerimizi paylaşmaktı. neden saçmaladığımı bana açıklarmısınız bu arada????
ben öyle bir iki şarkısıyla beatles dinlemiyorum ben neredeyse 23 yıldır bütün şarkılarını ve her tınılarını ezbere biliyor ve severek dinliyorum.
barış abinin kullandığı soundun temelinde beatles ın harcı da var bunu beatles i iyi bilenler anlar ve sizin gibiler de saçmaladığımız gafletine düşer
ben saçmalamaya devam edeceğim kusuruma bakmayın...
ben öyle bir iki şarkısıyla beatles dinlemiyorum ben neredeyse 23 yıldır bütün şarkılarını ve her tınılarını ezbere biliyor ve severek dinliyorum.
barış abinin kullandığı soundun temelinde beatles ın harcı da var bunu beatles i iyi bilenler anlar ve sizin gibiler de saçmaladığımız gafletine düşer
ben saçmalamaya devam edeceğim kusuruma bakmayın...
- fairground
- Forum Duayeni

- Mesajlar: 571
- Kayıt: Pzr Oca 04, 2004 00:58 am
- Konum: istanbul
kardeş ben beatles ı tartışmıyorum, senin amacına da saygı duyuyorum.
ancaak,
elbette barış abi bazı müzisyenlerden ilham almış, etkilenmiştir, ama barış abinin müziğini anlamak için beatlesi bilmek gerekiyor dersen olmaz, müziğinin temelinde beatles değil anadolu ezgileri vardır.
şimdi ne yapmak istiyorsan devam et.
saygılarımla...
ancaak,
elbette barış abi bazı müzisyenlerden ilham almış, etkilenmiştir, ama barış abinin müziğini anlamak için beatlesi bilmek gerekiyor dersen olmaz, müziğinin temelinde beatles değil anadolu ezgileri vardır.
şimdi ne yapmak istiyorsan devam et.
saygılarımla...
Tanrı Türkiye'yi, yönetenlerinden korusun!
fairground yazdı:kardeş ben beatles ı tartışmıyorum, senin amacına da saygı duyuyorum.
ancaak,
elbette barış abi bazı müzisyenlerden ilham almış, etkilenmiştir, ama barış abinin müziğini anlamak için beatlesi bilmek gerekiyor dersen olmaz, müziğinin temelinde beatles değil anadolu ezgileri vardır.
şimdi ne yapmak istiyorsan devam et.
saygılarımla...
_MeSuT_
Cevap
ben ilk yazdığım yazıyı okuduğumda bazı yanlış ifadelerde bulunduğumu şimdi farkettim. internet ortamına girmeye pek fırsat bulamadığımdan dolayı yanıt yazamadım.
evet barış abinin müzikal alt yapısında anadolu ezgileri var ve barış abi batıyı taklit etmek yerine bunları batının sounduyla ustaca biraraya getirip tipik bir barış manço müziği yarattı. kısaca fairground arkadaşımın dediğine bende katılıyorum hatamdan dolayı özür dilerim
ikincisi ise barış abinin müziğini anlamak için beatles pink floyd vs müziğni bilmek şart değil tabi ama bilen biri için ekstra bir avantaj sağlar çünkü bazı dinleyicilerine barış abinin kullandığı bazı üslup ve soundlar onlara yeni veya belki garip bile gelebilir ama onları bilen dinleyenlere bu soundlar yabancı gelmez. ben barış mançoyu mahzar fuat özkanı dinlerken sanki beatles dinliyormuş gibi oluyor hele hele müziklerinin çoğu anadolu motifleriyle dolu olunca çok daha büyük zevk alıyorum.
kısacası barış abi mfö erkin koray ve diğerleri beatles ve diğerlerinin türk versiyonları olarak görüyorum.
evet barış abinin müzikal alt yapısında anadolu ezgileri var ve barış abi batıyı taklit etmek yerine bunları batının sounduyla ustaca biraraya getirip tipik bir barış manço müziği yarattı. kısaca fairground arkadaşımın dediğine bende katılıyorum hatamdan dolayı özür dilerim
ikincisi ise barış abinin müziğini anlamak için beatles pink floyd vs müziğni bilmek şart değil tabi ama bilen biri için ekstra bir avantaj sağlar çünkü bazı dinleyicilerine barış abinin kullandığı bazı üslup ve soundlar onlara yeni veya belki garip bile gelebilir ama onları bilen dinleyenlere bu soundlar yabancı gelmez. ben barış mançoyu mahzar fuat özkanı dinlerken sanki beatles dinliyormuş gibi oluyor hele hele müziklerinin çoğu anadolu motifleriyle dolu olunca çok daha büyük zevk alıyorum.
kısacası barış abi mfö erkin koray ve diğerleri beatles ve diğerlerinin türk versiyonları olarak görüyorum.

