LÜTFEN HERKEZ ÇOK DİKKATLİ OKUSUN LÜTFEN OKUYUN

Tüm BarışSeverler'in kişisel tartışmalara girmeden, kurallara uymak kaydı ile yalnızca Barış Abi'miz hakkında görüşlerini ortaya koyabileceği ve değerlendirmelerini yapabileceği forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
muharrem
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 6
Kayıt: Pzt Ara 13, 2004 18:20 pm
Konum: izmir

LÜTFEN HERKEZ ÇOK DİKKATLİ OKUSUN LÜTFEN OKUYUN

Mesajgönderen muharrem » Cum Oca 28, 2005 21:33 pm

kerim bak ben siteye işlerimden dolayı giremiyorum.ve seninle son görüşmemiz olduğunda benden özür dile demiştin özelde değil herkezin göreceği şekilde senden hiç bir zaman özür DİLEME NİYETİNDE DEĞİLİM yazdıklarımın hepsi bi numara idi unutmaki herkez öğrensin istedim sen yazdığım bütün her kelimeyi tehtit sanıyosun ben seni değil hiçkimseyi tehdit etmem kimseyi kırmak istemem ama senin gibilere cevabım nettir. senin bir yazın başkasına bol gelen sena neden bol geliyor. burada herkezin ilgisini çekmek istiyosun bunu beceriyosun unutma senin gibi insanlara cevebını ağzına tıkamasını bilen kişiyim.sen gerçekten dünyaya tek taraflı bakan bardağın her zaman boş tarafını gören birisin. sen gerçekten barışı sevdiğini sanıyosun ama yanılıyosun.gerçekleri yazdığını sanıyosun yanılıyosun unutma senin gibi kötüler varsa dünyada sizlerden daha çok iyiler var. sen galiba biraz medya falan fazla sallıyosun insanların onuru ile hiçbir zaman oynama gurularını zedeleyici sözler söyleme.sana yapılanı istemediğini başkasına sakın yapma tehdit değil uyarıdır ama senin yaran olduğu için tehdit sayarsan o başka.sakın bir daha bu sitede veya başka sitelerde barış ve ailesi hakkında yazı yazama. senin asıl kimliğin belli değil ne olduğunu ben...neyse diyeceksinki lale hanım seni bukadar neden ilgilendiriyo. seni neden ilgiliendiriyosa beni senden daha çok ilgilendiriyo.sen paraya pula önem vereiyosun ah lale hanım şöşle yaptı vah lale hanım böyle sen barış manço dan kalan malların peşindesin barışın hatırası diye ama şu hiç bir zaman unutulmasın can maldan daha kıymetlidir.o satılan malların fiyatı bellidir ama barış mançodan kalan değerli birisi varki o daha kıymeti O KİŞİ LALE HANIM sakın saçma sözlerin ile insanların canını sıkma sakın.bu siteyi lekeleme. senin gibilerinin bu tür sitelerde işi yok bbyyyyssss....
Barış Manço:Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı

Misafir

Mesajgönderen Misafir » Cum Oca 28, 2005 22:06 pm

"it ürür kervan yürür"
türk atasözü"

Misafir

senin delikanlılığın işte bukadar

Mesajgönderen Misafir » Cum Oca 28, 2005 22:32 pm

From : Muharrem acar <[email protected]>
Sent : Saturday, December 25, 2004 10:19 PM
To : [email protected]
Subject : RE:

| | | Inbox


özür dilerim


+++++
senin delikanlılığın işte bukadar
öpüldün
not: ilk fırsatta seninle yaptıgım msn kaydınına yer vereceğim
kararı okuyucu versin
lale çağların senin için önemi acaba kac amerikan doları söylermisin

Misafir

Mesajgönderen Misafir » Cum Oca 28, 2005 22:40 pm

diyorsunki
gerçekleri yazdığını sanıyosun yanılıyosun
boyundan büyük laf ediyorsun madem gercek sensin yada 70 milyonun bilmediği gerceği biliyorsun o zaman gevelemede acıkla su gerceği
ha bak artık basın bile yavaş yavaş barışın ölümünü normal olmadığını kafalarına sokmaya başladı
bakalım senin gerceğinle barışın ölümü nasıl ötüşecek
bir yol acıklada
tüm halkın merakı gitsin olmazmı
tabi sen barışı sevmeyi serrdar ahhıskalı lalee mancco ya secde etmek anlıyorsan
evet benim için bardaıgın yarısı dolu yarısı boştur benim bardağımda barış manco sevgisi vardır lale-serddar ahıskkalı amerikan dolarlı dostluğu değil

Misafir

Mesajgönderen Misafir » Cum Oca 28, 2005 22:57 pm

http://www.mmo.org.tr/izmir/bulten/2004_01/p08.htm


EGE SOĞUTMACILIK MUHARREM ACAR - TAYFUN SAĞLAM
++++
Muharrem ACAR Ege Soğutmacılık
++++
bu sensen
neden dürüstce değilde dolaylı yollar seciyorsun hic anlamıyorum

Kullanıcı avatarı
onxGS
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 396
Kayıt: Cmt Şub 14, 2004 20:14 pm

Mesajgönderen onxGS » Cum Oca 28, 2005 23:08 pm

kerim abi'ye tipik bir karşı çıkma yazısı.

geçen hafta renkli dünyaları izlemedin mi ha muharrem? izlemişsindir herhalde. aylardır kerim abi'nin anlattıklarının doğru olduğunun bir parça kanıtı (daha devamı gelecek). ama tabii sende haklısın. Türkiyemiz maalesef açık dürüst konuşan insanları susturmaya (hele çıkarlarına zarar veriyorsa) bayılır.

tabiii nasıl susturacaksın o ayrı, yıllardır Barış Manço ile ilgili her şeyi ama herşeyi araştırarak belgelerle sabitleyen birisini, Barış Manço konusunda konuşmamaya zorlayacaksın, o da susacak yok ya! :P

bu yazdıklarını bir bir yutacaksın. perşembe akşamı bir zahmet savaş kalafatın flash tvdeki programını izleyiver. o zaman göreceksin.
Galatasaray,İstanbul

Kullanıcı avatarı
muharrem
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 6
Kayıt: Pzt Ara 13, 2004 18:20 pm
Konum: izmir

yeni yazı HERKEZİN OKUMASINI İSTERİM

Mesajgönderen muharrem » Cmt Oca 29, 2005 12:45 pm

bak kerim delikanlılığı senden öğreniyoruz.varsın olsun biz senin kadar delikanlı olmayalım.seninle yaptığımız konuşmaları bilinç altında yaptım daha önceden yazdığım gibi sadece bi komplo o an numaraya getirip beni kandıracağını sandı asıl sen benim numaramı yedin senden ki şu anda değil hiç bir zaman özür dilemem. hala yazdıklarımı tehtit mi sanıyosun hayır sadece sohbet ama senin bu sitede işin olamaz. ben sen kadar delikanlı olmayayım.sen büyük ol. bilemiyorum şu an yazdıklarımı belki hala tehdit sanıyosun yanılıyosun sadece sohbet ve ikaz ediyorum.bi şey söylicem bize delikanlılık öğretirmisin. bak şimdi onuda belgeleyip bi zahmet gönderiver okuyayım.clup deki arkadaşlar delikanlı olmak isteyen kerimden ders alabilir ben ders aldım benim yazdığı yazıya göre bu kadarmış. kerrrriiiiimmmmm asıl ben seni öptüm mucuk mucuk :arrow:

:arrow: Bu mesaj moderatör tarafından düzeltilmiştir.
Barış Manço:Ahmak olmasaydı insan tüm zaferler dostça kazanılırdı

Kullanıcı avatarı
mankurt
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 25
Kayıt: Pzr Oca 30, 2005 00:26 am
Konum: ankara

Mesajgönderen mankurt » Pzr Oca 30, 2005 00:38 am

evet Kerim'e kızanlar ondan beterini yapıyorlar. yazıda tehdit var. bi kere Kerim'in Barış Manço bilgisini ve sevgisini sınamaya kalkmak bence abesle iştigal etmek olur. barış manço hakkınbda bir kötü kelime mi kullandı şimdiye kadar? o bir barışsever olarak hepimizin yapması gereken ama yapmadığımız şeyi yapıyor. O'na yapılan haksızlığı ortaya koymaya çalışıyor. yalan mı? Türkiyenin en zengin ve en eli sıkı sanatçılarından olan Merhum Barış MANÇO'nun düştüğü şu durum normal mi Ağalar Beyler?
yaz dostum..

Kullanıcı avatarı
Ser
Admin
Admin
Mesajlar: 258
Kayıt: Sal Mar 25, 2003 15:59 pm
Konum: Barış Manço Moda 81300 İstanbul
İletişim:

Mesajgönderen Ser » Pzr Oca 30, 2005 23:47 pm

Mix BarışSeverler Club üyelerimizin yoğun şikayeti üzerine bu gereksiz tartışmaların uzamaması için topik kilitlenmiştir.

Sayın üyelerimiz, Burası BARIŞ MANÇO sitesidir. Lütfen kişisel hesaplarınızı sitemiz üzerinden yürütmeyiniz. Saygılarımızla...
BARIŞ MANÇO MIX WEB TEAM