Tüm BarışSeverler'in kişisel tartışmalara girmeden, kurallara uymak kaydı ile yalnızca Barış Abi'miz hakkında görüşlerini ortaya koyabileceği ve değerlendirmelerini yapabileceği forumumuz.
unutmak kolay demiştin
alışırsın demiştin
öyleyse sen unut beni
yeterki benden isteme
gözlerimde yaş kalbimde sızı
unutmadım seni...
unutamadım unutamadım
ne olur anla beni...
doğum günün kutlu olsun Barış Abi... seni hiçbir zaman unutmayacağız...