BARIŞ MANÇO'NUN DOĞUM GÜNÜ

Tüm BarışSeverler'in kişisel tartışmalara girmeden, kurallara uymak kaydı ile yalnızca Barış Abi'miz hakkında görüşlerini ortaya koyabileceği ve değerlendirmelerini yapabileceği forumumuz.

Moderatörler: barışhayranı, Mod

Kullanıcı avatarı
ALİ ÖZMEN
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye
Mesajlar: 809
Kayıt: Cmt Oca 10, 2004 15:40 pm
Konum: İZMİR

BARIŞ MANÇO'NUN DOĞUM GÜNÜ

Mesajgönderen ALİ ÖZMEN » Cmt Oca 01, 2005 14:48 pm

DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN BARIŞ ABİ...

Kullanıcı avatarı
onxGS
Profesyonel
Profesyonel
Mesajlar: 396
Kayıt: Cmt Şub 14, 2004 20:14 pm

Mesajgönderen onxGS » Pzr Oca 02, 2005 16:38 pm

unutmak kolay demiştin
alışırsın demiştin
öyleyse sen unut beni
yeterki benden isteme
gözlerimde yaş kalbimde sızı
unutmadım seni...
unutamadım unutamadım
ne olur anla beni...

doğum günün kutlu olsun Barış Abi... seni hiçbir zaman unutmayacağız...
Galatasaray,İstanbul